پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
تصاویر / مراسم بزرگداشت شهید مقاومت شهید اسماعیل هنیه در همدان

حوزه / قاسمی فرزاد با تأکید بر اینکه نام شهید رئیسی برای همیشه در تاریخ خواهد درخشید و راه او ادامه خواهد داشت، گفت: اقدامات و خدمات شهید جمهور، الگوی ارزشمندی برای نسل‌های آینده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهید مقاومت اسماعیل هنیه که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: شهادت هنر مردان خداست، اسرائیل به اشتباه می‌پندارد که می‌تواند راه خدا را مسدود کند در حالی که از این حقیقت غافل است که با شهادت، اقیانوس مقاومت قوی‌تر شده و رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد.

وی افزود: شهادت اسماعیل هنیه نمادی از ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم است و این راه پُر افتخار همچنان ادامه خواهد داشت.

استاندار همدان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی، گفت: شهید جمهور، در مدت کوتاه خدمت خود منشأ خدمات بسیاری شد و راهی را گشود که پیمودن آن مایه افتخار هر کسی است.

وی خاطرنشان کرد: شهید رئیسی با تلاش‌های بی‌وقفه خود به مردم و کشور خدمت کرد و نام او برای همیشه در تاریخ خواهد درخشید.

قاسمی فرزاد با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در استان همدان، ابراز کرد: در استان همدان، پس از دو دهه، مشکل آب با دستور رئیس‌جمهور شهید برطرف شد.

وی با تأکید بر اینکه نام شهید رئیسی برای همیشه در تاریخ خواهد درخشید و راه او ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: اقدامات و خدمات شهید جمهور، الگوی ارزشمندی برای نسل‌های آینده خواهد بود.

استاندار همدان، با بیان اینکه امروز زمان همدلی برای رفع مشکلات مردم است، یادآور شد: باید با حفظ اتحاد و همدلی، راه شهدا را ادامه دهیم و از آرمان‌های آنها پاسداری کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha